Polityka prywatności
Szanowni Państwo!
Aby dalej móc dostarczać coraz lepszej jakości oferty i informacje, potrzebujemy Państwa zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych skierowanych do Państwa.
Dbamy o Państwa prywatność.
Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Dokładamy wszelkich starań aby Państwa dane były u nas bezpieczne, a zgodę można wycofać w każdej chwili klikając tutaj
Od dnia 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).
W związku z tym chcielibyśmy poinformować Państwa o przetwarzaniu danych oraz zasadach, na jakich się to odbywa. Poniżej znajdziecie Państwo podstawowe informacje na ten temat. Szczegółowe informacje zawarte są w Polityka prywatności.
O jakich danych mówimy?
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Beta Security, w tym zapisywane w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach.
Kto będzie administratorem Państwa danych?
Administratorami danych będą Beta Security oraz podmioty z nią powiązane lub od niej zależne, zarówno osobowo, jak i kapitałowo, bezpośrednio lub za pośrednictwem innych podmiotów oraz nasi Zaufani partnerzy czyli podmioty niewchodzące w skład Beta Security ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy. Współpraca ma na celu dostosowywanie ofert i reklam do Państwa preferencji a ponadto w procesie rekrutacji i przetwarzania danych pracowniczych, procesie obsługi klienta i sprzedaży oraz w procesie kontroli dostępu.
Dlaczego chcemy przetwarzać Państwa dane?
Przetwarzamy te dane w celach opisanych w naszej polityce prywatności, między innymi w celu:
· zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych przez Administratora – ( art. 6 ust. 1 lit. a) RODO)
– zawarcia i realizacji umów zawartych z Panią/Panem – podstawą prawną przetwarzania danych jest niezbędność przetwarzania do zawarcia i realizacji umowy – (art. 6 ust.1 lit. b) RODO)
· ustalenia, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami związanymi z zawartą z Panią/Panem umową – podstawą prawną przetwarzania danych jest niezbędność przetwarzania do realizacji prawnie uzasadnionego interesu administratora; prawnie uzasadnionym interesem administratora jest możliwość dochodzenia przez niego roszczeń oraz obrony przed roszczeniami – (art. 6 ust.1 lit. f) RODO)
· wypełniania przez Administratora obowiązków przechowywania dokumentów księgowych dotyczących realizacji umów – podstawą prawną przetwarzania danych jest niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, wynikających z ustawy o rachunkowości – (art. 6 ust.1 lit. c) RODO)
· marketingowym tj. oferowania produktów i usług świadczonych przez Administratora – podstawą prawną przetwarzania danych jest niezbędność przetwarzania do realizacji prawnie uzasadnionego interesu administratora; prawnie uzasadnionym interesem administratora jest dostarczenie klientom informacji o produktach i usługach świadczonych przez Administratora – (art. 6 ust.1 lit. f) RODO)
· w celu badania satysfakcji klientów – podstawą prawną przetwarzania danych jest niezbędność przetwarzania do realizacji prawnie uzasadnionego interesu administratora; prawnie uzasadnionym interesem administratora jest utrzymywanie wysokiej jakości naszej obsługi oraz poziomu zadowolenia naszych Klientów z produktów i usług – (art. 6 ust.1 lit. f) RODO)
Komu możemy przekazać dane?
Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.
Jakie są Państwa prawa w stosunku do waszych danych?
Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych w naszej Polityce Prywatności..
Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa. Taką podstawą prawną jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.
Administrator zapewnia podmiotom danych realizację uprawnień dotyczących ochrony danych osobowych wynikających z RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE).
W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z Administratorem danych lub z inspektorem ochrony danych pod adresem odo@bss24.pl .
Dlatego też prosimy zaznacz przycisk „zgadzam się” jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych oferowanych przez Beta Security, w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez Beta Security oraz Zaufanych Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać korzystając z narzędzia dostępnego tutaj
Polityka_prywatności_Beta_Security_ISO